Et stort tak til alle vores fans

Tak til alle vores fans

Fans er sådan et gimmick-ord. For vi er jo godt klar over, at det ikke er fordi vores fans ligefrem ligger på grædende knæ og skriger i ren ekstase, når de ser vores brand.

Men for os betyder det alligevel meget, når du vælger at blive fan af CHLEOPATRA. Det vil vi godt give udtryk for i denne artikel og samtidig give dig mulighed for at være endnu mere med til at skabe et brand, som du gerne vil være en del af.

Vi vil gerne takke jer alle for jeres støtte og interesse i vores naturlige kosmetikprodukter, naturlige olier og rene råvarer til hud og hår. Det betyder meget for os at se jeres støtte og engagement i vores mission om at fremme en sund og bæredygtig livsstil. Jeres støtte inspirerer os til at fortsætte med at udvikle vores produkter og til at finde nye og innovative måder at hjælpe jer med at opnå den bedste version af jer selv.

[lepopup slug='club-chleo-2']
[lepopup slug='club-chleo']

Hvem er vores fans?

 

  • Alle der interagerer med os ser vi som vores fans.
  • Følgere på de sociale medier som Facebook, Twitter, Instagram, Google+ og Pinterest er i sandhed vores fans.
  • I lige stor grad de af jer, som følger vores nyhedsbrev og følger med på bloggen, ser vi som vores fans.
  • Har du talt med os over telefonen eller sendt os en e-mail, kan det godt være du bare synes du havde et spørgsmål du gerne ville have besvaret. Vi ser dig som vores fan.
  • Har du været en af de få uheldige, der har haft en pakke, der ikke kom frem til tiden eller et produkt der var sendt forkert eller en anden uheldig episode og berettiget henvendt dig med din klage herom, ser vi dig som vores fan.
  • Samt naturligvis, hvis du har købt et eller flere af vores produkter.

Tak til alle vores fans – Du er vores true fan

 

Hvorfor vi ser alle disse kære mennesker som vores fans, er fordi I alle – på den ene eller anden måde – har været med til at skabe CHLEOPATRA.

Som passive tilskuer på de sociale medier, får vi et indtryk af, hvem der blot lytter med ude på sidelinjen. De aktive spillere, der har givet kommentarer og LIKES enten på bloggen eller på Facebook og andre medier, dem vi har fået ris, ros og feedback fra og alle der har sendt os en mail. Al henvendelse per telefon eller e-mail giver os hver gang en idé om tilfredshedsgraden af vores brand. Vi får uundværlig feedback om ønsker til nye produkter, bedre produktbeskrivelser, idéer til nye initiativer og på mange måder, viden om, hvordan vi kan gøre tingene bedre.

Vigtigst af alt

 

Vi får muligheden for at vide hvem du er og dermed hvem det er vi betjener på vores online webshop. Det er for os en helt uundværlig bonus i en digital verden, som CHLEOPATRA lever i, hvor al fysisk kontakt for længst er glemt og kun noget man læser om i en gammel roman.

Vi er supertaknemmelige for hver gang vi får lov til at høre din mening, din historie, når du giver os plads og mulighed til at høre om dine hudproblemer og udfordringer i din hverdag, som vores produkter kan være med til at afhjælpe, når vi får feedback på vores produkter og får tilsendt opskrifter og nye måder at anvende vores olier på.

Det er det bedste – for når vi ved hvem du er og hvad det er du ønsker dig fra CHLEOPATRA, så har vi også langt nemmere ved at give præcis det du ønsker.

Vi lytter

 

Man siger at kommunikation er noget af det vigtigste i et parforhold. Vi ser det på samme måde i et kunde-til-virksomheds forhold.

Da vi startede CHLEOPATRA havde vi en forestilling om hvem vores kunder ville være, men virkeligheden har vist sig at være en helt anden. Det ville vi aldrig have indset, hvis ikke det var på grund af dig og den uundværlige feedback, som du giver os på en af de mange måder nævnt her foroven.

Vi vil derfor altid anbefale dig at fortælle os din ærlige mening. Vi tager gerne imod kritik, for det er den eneste måde vi som virksomhed kan vokse på. Normalt er tendensen jo, at de tilfredse kunder er tavse og dem man hører fra, er kun dem, der har været utilfredse med noget.

Det føler vi på ingen måde er tilfældet med CHLEOPATRAs kunder. Vi har modtaget utallige henvendelser fra mange glade kunder, fra personer, der fortsat overvejer et køb og fra nogle få personer, der har haft konstruktiv kritik, som vi helt sikkert kunne bruge til noget.

For det takker vi alle vores kunder fans- TAK!

Lad os fortsætte det gode samarbejde

 

Vi er altid glade for feedback, for kommentarer og for likes og delinger af vores sider her på hjemmesiden. Det er alt sammen med til at vi vokser – sammen. Vi anbefaler derfor, at du skriver til os, følger os på de sociale medier, liker os og deler de artikler du synes godt om. Så lover vi til gengæld at blive ved med at skabe nyt og interessant indhold på CHLEOPATRA.

Sammen kan vi nemlig hjælpe hinanden og det er jo det det hele handler om i sidste ende.

Hvad kunne du tænke dig?

 

Savner du en olie eller måske et andet produkt her hos CHLEOPATRA, så lytter vi utrolig gerne til dine behov. Vi har opsat en lille formular, som du kan anvende til netop dette formål, som vi håber du har lyst til at benytte dig af.

Mangler du noget? Så send os dine ønsker! (Husk dog, at CHLEOPATRA står for naturlige ingredienser). Ellers er du altid velkommen til at kontakte os.

Feedback direkte her på siden

 

Vi har gjort det nemt for dig at sende os din feedback. I højre side, finder du en feedback-knap, hvor du kan sende os din ris, ros, kritik eller konstruktive idéer og forslag. Du kan også se hvad andre har givet af forslag og på den måde følge med i hvilke nye initiativer, der arbejdes på.

Konklusion

Vi vil også gerne takke jer for at dele jeres oplevelser med vores produkter og for at anbefale os til jeres venner og familie. Jeres feedback er uvurderlig for os, og den hjælper os med at forbedre vores produkter og service.

Vi vil fortsætte med at tilbyde jer de bedste naturlige og bæredygtige produkter til hud- og hårpleje og vil fortsætte med at stræbe efter at opretholde de højeste standarder for kvalitet og sikkerhed.

Endnu en gang tak for jeres støtte og for at være en del af vores rejse.

Ha’ en absolut fantastisk dag og husk at smil – det smitter så dejligt :)

Hudproblemer Naturlig Viden

Naturlig pleje af tatovering

Pleje af tatovering (ved brug af rene olier) er essentielt for at bevare farve, klarhed [...]

Naturlig Viden

Hvad er Æteriske Olier? – Komplet Guide til Æterisk Olie

Du har sikkert hørt om æteriske olier i et eller andet omfang før. Men måske [...]

Guides og Tips

Hampefrøolie til huden

Oplev den transformative kraft af hampefrøolie til at opnå smuk og sund hud. Få ekspertråd [...]

Guides og Tips

Effterktiv efterbehandling af kreatin behandlet hår

Kreatinbehandlet hår opnår ofte en markant forbedring i glans, glathed og håndterbarhed. For at maksimere [...]

Guides og Tips

Betaler du en formue for vand i din kosmetik?

Hvor ofte fanger du dig selv i lige, at skulle prøve en ny creme? De [...]

Naturlig Viden

Kemifri hudpleje og hårpleje

Kemifri kosmetik vinder mere ind for hver dag der går. Det er ikke så sært, [...]

Hudproblemer

Neuropati – Nervebetændelse: Symptomer, Årsager, Behandlinger og Forebyggelse

Oplev en lindrende effekt af dine smerter foresaget af neuropati med helt naturligt tamanu olie

DIY Opskrifter

Hjemmelavet body lotion – Med Sheasmør og 2 andre naturlige råvarer

Her finder di opskriften på en lækker body lotion, som kan bruges af alle, samt [...]

4 tanker om “Et stort tak til alle vores fans

  1. nina siger:
    0

    kære Chleopatra –
    jeg er faktisk 100 % dybt taknemmelig og betaget fan af chleopatra, fordi jeres olier bare er så rene og har løftet min hud fra åh nej til Guud en smuk glans – og væk er ar, udmattet hud, knas-tør-hud-så mit-ansigt-er-ved-at-falde-af, nyligt ankomne leverpletter rynker eksem – ja alt det uvelkomne. det eneste jeg ønsker fra jer er at I tjener nok penge så I kan blive ved at producere og holde kvaliteten – og det ønsker jeg så inderligt. jeg ved det kan være svært m kvalitetsprodukter at tjene på det – altså hvis man ikke skal gå på kompromis lissom alle de andre.
    jeg er dybt taknemmelig for så fine olier, og betaler gerne det der skal til.
    tusind tak – hilsen nina

  2. Liezel & Morten siger:
    0

    Hej Kære Nina,

    1000 tak for dine meget fine ord. Det er præcis den slags, der gør alt vores arbejde noget værd og som styrker os i, at vokse os større og bedre, uden at pille ved kvaliteten :) Altid dejligt med ros, men endnu skønnere, at høre, når det er på grund af gode resultater. Hele vores filosofi går ud på, at give bedre og sundere alternativer til hud og hårpleje – med kun de bedste ingredienser. Pengene er naturligvis nødvendige for at hjulene skal køre rundt, men det er resultaterne som dine, der driver værket. Så tusind tak for, at du ville dele din oplevelse med os. Det gør os super glade. Ha’ en dejlig skøn påske!
    Morten

  3. Irene (Efternavn anonymiseret) siger:
    0

    Kære Chleopatra,
    Kunne tænke mig at høre, hvilken olie i har anbefalet Nina.
    Jeg købte sidst hemp seed Oil. Jeg syntes, det hjalp lidt på min hud, men ligesom Nina har jeg ar efter acne, begyndende leverpletter samt rynker.
    Førhen brugte jeg kokusolie, men jeg syntes, den er for fed til ansigthuden.
    Glæder mig til at høre jeres svar. Læser med glæde jeres mails…
    Med venlig hilsen
    Irene Larsen

  4. Liezel & Morten siger:
    0

    Hej Irene,

    Mange tak for din besked.

    Jeg vil anbefale at du anvender frankinsence olie som er en æterisk olie. Den må ikke bruges direkte på huden, men kan med fordel blandes i havtornolie, som netop skulle være god til formålet. Til ansigtet skal man dog huske på at lidt rækker ganske langt. Det er altid meningen at olien skal absorberes i huden. Hellere bruge olien flere gange dagligt, end at efterlade den for mættet i et tykt lag olie.
    Det glæder os at du læser med. Vi skal se om vi kan gøre vores emails endnu bedre her i 2019.
    Ha det fantastisk.
    Mvh. Morten

Skriv et svar