Tak fans

Et stort tak til alle vores fans

Tak til alle vores fans – Du er vores true fan

Fans er sådan et gimmick-ord. For vi er jo godt klar over, at det ikke er fordi vores fans ligefrem ligger på grædende knæ og skriger i ren ekstase, når de ser vores brand.

Men for os betyder det alligevel meget, når du vælger at blive fan af CHLEOPATRA. Det vil vi godt give udtryk for i denne artikel og samtidig give dig mulighed for at være endnu mere med til at skabe et brand, som du gerne vil være en del af.

Månedens Produkter

Tilbud
DKK 99,00 DKK 79,00 (Inkl. moms)
Tilbud
DKK 59,00 DKK 47,00 (Inkl. moms)

Hvem er vores fans?

  • Alle der interagerer med os ser vi som vores fans.
  • Følgere på de sociale medier som Facebook, Twitter, Instagram, Google+ og Pinterest er i sandhed vores fans.
  • I lige stor grad de af jer, som følger vores nyhedsbrev og følger med på bloggen, ser vi som vores fans.
  • Har du talt med os over telefonen eller sendt os en e-mail, kan det godt være du bare synes du havde et spørgsmål du gerne ville have besvaret. Vi ser dig som vores fan.
  • Har du været en af de få uheldige, der har haft en pakke, der ikke kom frem til tiden eller et produkt der var sendt forkert eller en anden uheldig episode og berettiget henvendt dig med din klage herom, ser vi dig som vores fan.
  • Samt naturligvis, hvis du har købt et eller flere af vores produkter.

Hvorfor vi ser alle disse kære mennesker som vores fans, er fordi I alle – på den ene eller anden måde – har været med til at skabe CHLEOPATRA.

Som passive tilskuer på de sociale medier, får vi et indtryk af, hvem der blot lytter med ude på sidelinjen. De aktive spillere, der har givet kommentarer og LIKES enten på bloggen eller på Facebook og andre medier, dem vi har fået ris, ros og feedback fra og alle der har sendt os en mail. Al henvendelse per telefon eller e-mail giver os hver gang en idé om tilfredshedsgraden af vores brand. Vi får uundværlig feedback om ønsker til nye produkter, bedre produktbeskrivelser, idéer til nye initiativer og på mange måder, viden om, hvordan vi kan gøre tingene bedre.

 

Men vigtigst af alt – Vi får muligheden for at vide hvem du er og dermed hvem det er vi betjener på vores online webshop. Det er for os en helt uundværlig bonus i en digital verden, som CHLEOPATRA lever i, hvor al fysisk kontakt for længst er glemt og kun noget man læser om i en gammel roman.

Vi er super taknemmelige for hver gang vi får lov til at høre din mening, din historie, når du giver os plads og mulighed til at høre om dine hudproblemer  og udfordringer i din hverdag, som vores produkter kan være med til at afhjælpe, når vi får feedback på vores produkter og får tilsendt opskrifter og nye måder at anvende vores olier på.

Det er det bedste – for når vi ved hvem du er og hvad det er du ønsker dig fra CHLEOPATRA, så har vi også langt nemmere ved at give præcis det du ønsker.

 

Vi lytter

Man siger at kommunikation er noget af det vigtigste i et parforhold. Vi ser det på samme måde i et kunde-til-virksomheds forhold.

Da vi startede CHLEOPATRA havde vi en forestilling om hvem vores kunder ville være, men virkeligheden har vist sig at være en helt anden. Det ville vi aldrig have indset, hvis ikke det var på grund af dig og den uundværlige feedback, som du giver os på en af de mange måder nævnt her foroven.

Vi vil derfor altid anbefale dig at fortælle os din ærlige mening. Vi tager gerne imod kritik, for det er den eneste måde vi som virksomhed kan vokse på. Normalt er tendensen jo, at de tilfredse kunder er tavse og dem man hører fra, er kun dem, der har været utilfredse med noget. Det føler vi på ingen måde er tilfældet med CHLEOPATRAs kunder. Vi har modtaget utallige henvendelser fra mange glade kunder, fra personer, der fortsat overvejer et køb og fra nogle få personer, der har haft konstruktiv kritik, som vi helt sikkert kunne bruge til noget.

For det takker vi alle vores kunder fans- TAK!

 

Lad os fortsætte det gode samarbejde

Vi er altid glade for feedback, for kommentarer og for likes og delinger af vores sider her på hjemmesiden. Det er alt sammen med til at vi vokser – sammen. Vi anbefaler derfor, at du skriver til os, følger os på de sociale medier, liker os og deler de artikler du synes godt om. Så lover vi til gengæld at blive ved med at skabe nyt og interessant indhold på CHLEOPATRA.

Sammen kan vi nemlig hjælpe hinanden og det er jo det det hele handler om i sidste ende.

 

Hvad kunne du tænke dig?

Savner du en olie eller måske et andet produkt her hos CHLEOPATRA, så lytter vi utrolig gerne til dine behov. Vi har opsat en lille formular, som du kan anvende til netop dette formål, som vi håber du har lyst til at benytte dig af.

Mangler du noget? Så send os dine ønsker! (Husk dog, at CHLEOPATRA står for naturlige ingredienser). Ellers er du altid velkommen til at kontakte os.

 

Feedback direkte her på siden

Vi har gjort det nemt for dig, at sende os din feedback. I højre side, finder du en feedback-knap, hvor du kan sende os din ris, ros, kritik eller konstruktive idéer og forslag. Du kan også se hvad andre har givet af forslag og på den måde følge med i hvilke nye initiativer, der arbejdes på.

 

Ha’ en absolut fantastisk dag og husk at smil – det smitter så dejligt :)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Pin It on Pinterest

Share This